god jul

ja nu så har jag och emma inte bloggat så mkt på våran blogg men ja vi pallar aldrig typ :s men åhh JAG HATAR JUL helt seriöst vad är det som är så roligt med JUL? det ända jag tycker är kul med jul är att få öppna paket :s men vi har precis öppnat våra paket så här får ni lite bilder på vad jag fick i jul klapp i år :D


en ny platt tång :D <3


perfym elr hur det stavas :) <3


en ny tröja den är shit för stor för mej :'( <3


ett nytt linne :) <3


och en ny tshirt fast en fin tshirt :) <333

det va inte alla mina jul klappar men ni får nöja er med det men det kmr en bild från juafton så blir ni kanske lite gladare :)

så jag och syrran hon har också en blogg den heter www.martaaa92.blogg.se :)

så det va det jag hoppas ni har haft en bra jul xoxo iga :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0